Oli d’oliva verge extra · DOP Siurana

Oli La Llena

Oli d’oliva verge extra

Suc d’oliva natural, 100% arbequina

L’Oli La Llena és l’oli d’oliva verge extra de la Cooperativa d’Ulldemolins: un suc d’oliva natural 100% arbequina, obtingut mecànicament a baixa temperatura i emparat per la Denominació d’Origen Protegida Siurana.

L’elaborem de dues maneres, segons com es conreen les oliveres: ecològic, certificat pel CCPAE, i de producció integrada, certificat pel CCPI. L’any 1996 vàrem ser la primera cooperativa de Catalunya a elaborar oli ecològic.

Oli del raig acabat de sortir al molí de la Cooperativa

Oli La Llena · DOP Siurana

Els nostres olis

Ampolla d'oli La Llena entre branques d'olivera

Oli Ecològic

Oli d’oliva verge extra 100% arbequina de cultiu ecològic, certificat pel CCPAE.

Garrafa d'oli La Llena amb un plat d'olives

Oli de Producció Integrada

Oli d’oliva verge extra 100% arbequina de producció integrada, certificat pel CCPI.

Ecològic o producció integrada?

Quina diferència hi ha?

Tots dos són 100% arbequina, DOP Siurana i obtinguts mecànicament a baixa temperatura. La diferència és com es conreen les oliveres.

Agricultura ecològica

L’Agricultura Ecològica és un sistema de producció agrícola que utilitza tècniques que permeten respectar i harmonitzar el triangle format pel medi ambient, el cultiu i les persones, sense oblidar de prioritzar la qualitat de l’oli obtingut. Sempre es promouen els propis mecanismes de la naturalesa per al control de les plagues i malalties, per l’adobament i per al maneig del cultiu en general.

Certificat pel Consell Català de la Producció Agrària Ecològica (CCPAE).

Producció integrada

La Producció Integrada és un sistema agrícola d’elaboració d’aliments, que es basa en aplicar una combinació harmònica de factors biològics, agronòmics, químics i biotecnològics, amb la finalitat d’optimitzar la qualitat del producte, respectant el medi ambient i la salut humana.

Certificat pel Consell Català de la Producció Integrada (CCPI).